ul. Promyk 4,
60-393 Poznań

+48 61 861 81 76
sekretariat@sp91.pl

Odsłony: 193

Szanowni Państwo od 6 do 27 kwietnia rozpoczyna się nabór do klas pierwszych szkół podstawowych. Rodzice proszeni są, aby wnioski o przyjęcie dziecka i pozostałe dokumenty wypełniali elektronicznie i wysyłali pocztą lub skanem do szkoły pierwszego wyboru. Nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W pierwszej kolejności do pierwszej klasy przyjmowane są dzieci z obwodu. Ci przyszli uczniowie nie podlegają rekrutacji. Nie zwalnia to jednak rodziców z konieczności zapisu dziecka do szkoły - należy wypełnić zgłoszenie i w terminach rekrutacji przesłać mailem lub pocztą do szkoły obwodowej. 

Warto zwrócić uwagę na nowe obwody, które 31 marca przyjęła Rada Miasta Poznania. Nasz nowy obwód znajdziecie Państwo na stronie Geopozu - http://sip.poznan.pl/sip/adr/adr_raport/.  Dzieci, których rodzice zapiszą je do szkoły poza miejscem zamieszkania, podlegać będą procesowi rekrutacji. 

Wszystkie potrzebne dokumenty będzie można pobrać ze strony internetowej: https://nabor.pcss.pl/poznan/.

WAŻNE! Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną rodzice proszeni są, aby zarówno wnioski o przyjęcie dziecka, jak i pozostałe dokumenty będące potwierdzeniem spełnionych kryteriów wysyłali drogą elektroniczną (skan podpisanego wniosku wraz z załącznikami) lub pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru). Dokumenty należy przesłać wyłącznie do placówki pierwszego wyboru. 

Wysłanie skanu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku, w związku z powyższym będzie konieczność dostarczenia do szkoły oryginału dokumentów. Można to jednak będzie zrobić w późniejszym terminie. 

Jeżeli dokumenty zostały wypełnione za pośrednictwem strony NABÓR 2020 - (nabor.pcss.pl/poznan/szkolapodstawowa/), także prosimy o informację mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o terminie dostarczenia oryginału wniosku będzie podana przez Wydział Oświaty na stronach Miasta i NABÓR oraz w szkołach biorących udział w rekrutacji. Zależy to głównie od okresu zawieszenia zajęć w szkołach. 

Harmonogram

  • 6-27 kwietnia - składanie wniosków o przyjęcie dziecka
  • 8 maja - ogłoszenie listy zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
  • 8 - 12 maja - pisemne potwierdzenie woli zapisu dziecka
  • 14 maja - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

Uwaga! Terminy dotyczące prób sprawnościowych mogą ulec zmianie z uwagi na zawieszenie zajęć w szkołach!

Rekrutację uzupełniającą zaplanowano na 10-25 czerwca.

Jeżeli zajdą jakiekolwiek zmiany dotyczące procedury rekrutacji rodzice zostaną o tym poinformowani. 

DOKUMENTY

Regulamin

Wniosek

Zgłoszenie

Pozostałe

Dokumenty szkolne

Informację o nowych obwodach, wraz z mapami, można znaleźć na stronie Geopozu - http://sip.poznan.pl/sip/adr/adr_raport/

 

 

Już od klasy I dodatkowo uczymy się języka niemieckiego

0
0
0
s2smodern
powered by social2s
Kategoria: