ul. Promyk 4,
60-393 Poznań

+48 61 861 81 76
sekretariat@sp91.pl

Kategoria:

Nasza szkoła zdobyła certyfikat w XIII Edycji Programu Inst.Ling dla Szkół.
Cieszymy się bardzo i gratulujemy wszystkim uczestnikom.

 

0
0
0
s2smodern
powered by social2s
Kategoria:

                                                                                                                                                                                                                                      Poznań, dnia 22 maja 2020 r.

Szanowni Rodzice,

 przekazuję Państwu dokumenty, z którymi należy zapoznać się przed podjęciem decyzji  o chęci posłania dziecka do szkoły na zajęcia opiekuńczo- wychowawcze, w trakcie trwania pandemii COVID-19:

 1.PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 91 W OKRESIE PANDEMII COVID-19

 2. OŚWIADCZENIA RODZICÓW

 3. ANKIETA

Po zapoznaniu się z treścią dokumentów proszę o przesłanie zwrotne  na adres poczty szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skanu ankiety i podpisanych oświadczeń (w tytule prosimy wpisać ŚWIETLICA) lub przygotowane dokumenty, z zaklejonej opisanej  hasłem ŚWIETLICA kopercie proszę o przekazanie do dyżurki w szkole.

 Prosimy o przesłanie odpowiedzi  do 25 maja 2020r.

Dyrektor szkoły  po weryfikacji ankiet i w porozumieniu z organem prowadzącym przekaże informację (mailowo lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego) o decyzji dotyczącej przyjęcia dziecka na zajęcia opiekuńczo – wychowawcze w szkole  w czasie reżimu sanitarnego.

Jednocześnie informuję, że w przypadku podjęcia przez Państwa decyzji o posłaniu dziecka  na zajęcia w szkole w terminie późniejszym niż 1 czerwca, należy o tym fakcie poinformować Dyrektora Szkoły na 3 dni przed planowaną datą powrotu dziecka do placówki.Wraz z tą informacją należy przesłać skany ankiety oraz podpisane oświadczenia (w tytule prosimy wpisać ŚWIETLICA) lub przekazać do dyżurki w szkole.

                                                                  Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 91 w Poznaniu

                                                                                            S. Eliks

 

ZAŁĄCZNIKI 

Oświadczenie rodzica

Procedury bezpieczeństwa

Ankieta zajęcia opiekuńcze

Ankieta konsultacje

Klauzula informacyjna

 

 

0
0
0
s2smodern
powered by social2s
Kategoria:

Szanowni Państwo od 6 do 27 kwietnia rozpoczyna się nabór do klas pierwszych szkół podstawowych. Rodzice proszeni są, aby wnioski o przyjęcie dziecka i pozostałe dokumenty wypełniali elektronicznie i wysyłali pocztą lub skanem do szkoły pierwszego wyboru. Nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W pierwszej kolejności do pierwszej klasy przyjmowane są dzieci z obwodu. Ci przyszli uczniowie nie podlegają rekrutacji. Nie zwalnia to jednak rodziców z konieczności zapisu dziecka do szkoły - należy wypełnić zgłoszenie i w terminach rekrutacji przesłać mailem lub pocztą do szkoły obwodowej. 

Warto zwrócić uwagę na nowe obwody, które 31 marca przyjęła Rada Miasta Poznania. Nasz nowy obwód znajdziecie Państwo na stronie Geopozu - http://sip.poznan.pl/sip/adr/adr_raport/.  Dzieci, których rodzice zapiszą je do szkoły poza miejscem zamieszkania, podlegać będą procesowi rekrutacji. 

Wszystkie potrzebne dokumenty będzie można pobrać ze strony internetowej: https://nabor.pcss.pl/poznan/.

WAŻNE! Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną rodzice proszeni są, aby zarówno wnioski o przyjęcie dziecka, jak i pozostałe dokumenty będące potwierdzeniem spełnionych kryteriów wysyłali drogą elektroniczną (skan podpisanego wniosku wraz z załącznikami) lub pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru). Dokumenty należy przesłać wyłącznie do placówki pierwszego wyboru. 

Wysłanie skanu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku, w związku z powyższym będzie konieczność dostarczenia do szkoły oryginału dokumentów. Można to jednak będzie zrobić w późniejszym terminie. 

Jeżeli dokumenty zostały wypełnione za pośrednictwem strony NABÓR 2020 - (nabor.pcss.pl/poznan/szkolapodstawowa/), także prosimy o informację mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o terminie dostarczenia oryginału wniosku będzie podana przez Wydział Oświaty na stronach Miasta i NABÓR oraz w szkołach biorących udział w rekrutacji. Zależy to głównie od okresu zawieszenia zajęć w szkołach. 

Harmonogram

  • 6-27 kwietnia - składanie wniosków o przyjęcie dziecka
  • 8 maja - ogłoszenie listy zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
  • 8 - 12 maja - pisemne potwierdzenie woli zapisu dziecka
  • 14 maja - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

Uwaga! Terminy dotyczące prób sprawnościowych mogą ulec zmianie z uwagi na zawieszenie zajęć w szkołach!

Rekrutację uzupełniającą zaplanowano na 10-25 czerwca.

Jeżeli zajdą jakiekolwiek zmiany dotyczące procedury rekrutacji rodzice zostaną o tym poinformowani. 

DOKUMENTY

Regulamin

Wniosek

Zgłoszenie

Pozostałe

Dokumenty szkolne

Informację o nowych obwodach, wraz z mapami, można znaleźć na stronie Geopozu - http://sip.poznan.pl/sip/adr/adr_raport/

 

 

Już od klasy I dodatkowo uczymy się języka niemieckiego

0
0
0
s2smodern
powered by social2s