Aktualności

Orzeł informatyczny – wyniki

Z radością informujemy, że znane są już wyniki Ogólnopolskiego Konkursu „Orzeł Informatyczny”  Uczestnicy tegorocznej edycji wykazali się dużą wiedzą, uzyskując bardzo wysokie wyniki. Z tego powodu pragniemy złożyć gratulacje wszystkim uczniom, którzy postanowili wziąć udział w konkursie, okazując szczególne zaangażowanie w naukę i ambicję.

Wyróżnieni zostali:

Wojciech Makuch kl 4b
Gustaw Swoboda-Nowakowski kl 4a
Adam Szczotka kl 4b
Kaja Drgas kl 5a

Gratukujemy

 

Akcja-charakteryzacja

Dziękujemy wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w „Akcji-charakteryzacji” zorganizowanej przez grupę „Bliżej teatru”! Podczas przerwy mieliśmy okazję podziwiać niesamowite metamorfozy naszych koleżanek. Wśród nas pojawiła się Pippi Pończoszanka, Ania z Zielonego Wzgórza, Hannah Montana/Miley Stewart i bohaterka z anime. Wasza kreatywność i zaangażowanie sprawiły, że Dzień Teatru był niezapomniany! 🌟🎉 🎭

 

Orzeł Matematyczny

Z radością informujemy, że znane są już wyniki Ogólnopolskiego Konkursu „Orzeł Matematyczny” (realizowanego w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Orzeł”). Uczestnicy tegorocznej edycji wykazali się dużą wiedzą, uzyskując bardzo wysokie wyniki. Z tego powodu pragniemy złożyć gratulacje wszystkim uczniom, którzy postanowili wziąć udział w konkursie, okazując szczególne zaangażowanie w naukę i ambicję.

Wyróżnienia zdobyli:

Wiktor Bryll klasa 3b
Nikodem Czajkowski klasa 4 a
Franciszek Pawłowski klasa 4b
Michał Białowąs klasa 5b 
Hanna Żuchowska klasa 5b
Wiktoria Wachońska klasa 5b
Witold Wojewódzki 5a
Antoni Bojarski 6a

Gratulacje !!!

Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

MDJO – Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego w naszej szkole świętowaliśmy po feriach przez niemalże tydzień. Z tej okazji przygotowano gazetki tematyczne. Już od poniedziałku na lekcjach wychowawczych uczniowie podejmowali szereg aktywności związanych z poprawnością językową. Wśród zadań pojawiły się łamańce językowe, związki frazeologiczne w kalamburach, tangram z synonimami, test na uważność oraz gry „Ja mam, kto ma” i „5 sekund”. Wykonano również lapbooki dotyczące MDJO.

Podczas przerw chętni uczniowie mogli wziąć udział w grze, rozwiązując zakodowane pod QR-kodami zadania, które zostały rozmieszczone w różnych miejscach szkoły.

Dziękujemy za zaangażowanie i kreatywność.

Językowe potyczki przygotowały p. Magdalena Małecka i p. Paulina Szafrańska.