W naszej szkole uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę, ale także rozwijają umiejętności logicznego myślenia, angażując się w gry takie jak szachy, chińczyk czy układając kostkę Rubika.
Dzięki takim aktywnościom uczniowie rozwijają szereg ważnych umiejętności poznawczych i społecznych. Grając w szachy, chińczyka czy układając kostkę Rubika, uczą się koncentracji, planowania i przewidywania konsekwencji swoich decyzji. Wzmacnia to ich zdolność do rozwiązywania problemów oraz logicznego myślenia.
Dodatkowo, tego typu gry pomagają w doskonaleniu pamięci, zdolności analitycznych oraz umiejętności pracy pod presją czasu. W kontekście gier zespołowych, jak chińczyk, uczniowie uczą się także współpracy, cierpliwości i strategii, co wspiera ich rozwój społeczny. Tego rodzaju aktywności sprzyjają także budowaniu pewności siebie, gdyż uczniowie doświadczają sukcesów związanych z rozwiązywaniem trudnych zadań i pokonywaniem wyzwań.